Full moon! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Yanick Klein - WaarBenJij.nu Full moon! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Yanick Klein - WaarBenJij.nu

Full moon!

Door: Yanick Klein

Blijf op de hoogte en volg Yanick

08 Februari 2012 | Thailand, Bangkok



Ik zit hier lekker op het balkonnetje van mijn bungalow, uitzicht op zee en graadje of 30 een verslagje te schrijven! Verschrikkelijk vervelend natuurlijk..ik moet er wat voor over hebben!

Zaterdag waren Ilse en ik na een lange reis aangekomen op Koh Phangan, niet alleen een lange reis maar ook een hele bizarre reis! Nadat we vanuit Singburi aangekomen waren in Bangkok en onze tickets voor Koh Phanghan geregeld hadden, wouden we even een dansje gaan wagen! De baas/bazin (ladyboy) van ons hostel wist een leuke plek waar veel uitgaansgelegenheden waren dus had hij/zij een tuktuk voor ons geregeld. Wanneer we de tuktuk waren uitstapten, werden we meteen aangesproken door een propper die ons gratis entree aanbood in een club en een drankje voor allebei voor maar 100 Bht, na even twijfelen gingen we toch maar even mee, kijken kan geen kwaad. Wij eenmaal aan ons drankje, begon er een of andere seksshow! (zal maar geen details vertellen..) Wij gelijk vragen of we mochten betalen, waren ze ook niet zo blij mee. Komen ze met een rekening aanzetten van 2600 Bht! Heel iets anders dat ons verteld was, bedrag bestond uit: 1000 Bht p.p. omdat we naar de show zaten te kijken en 300 Bht per drankje (heb je het over een water en cola!) Er was geen ontkomen aan, we moesten betalen, als we dat niet zouden doen zagen we er misschien net zo uit als onze voorgangers, zij hadden het geldbedrag van wat daar te zien was! Maar oke, dat hadden we dan ook maar weer even mee gemaakt!

Dan de reis naar het zuiden! We moesten eerst met de bus richting Chumphon om daar op de boot te stappen. Lange zit! Vertrokken om 7 uur savonds en de volgende dag rond 2 uur kwamen we eindelijk bij ons bungalowtje aan! in de bus zo'n 8 uur gezeten, daarna 3 uur buiten wachten op de boot en vervolgens nog iets van 5 uur op de boot! Maar dat was het zeker waard! Wat is het hier prachtig, het water zo blauw, en natuurlijk het strand zo wit! :) Zelf had ik het idee dat dit echt alleen maar in films bestond, maar nee dus! En dan schijnt dit nog geen eens het mooiste eiland te zijn ;)

Gisteravond was het eindelijk zo ver, waar we voor kwamen, the fullmoon party! Het feest dat je hier echt niet mag missen! Wat een super feest! Iedereen helemaal gebodypaint in velle kleuren, zelfs vanuit de bungalow kon je alle kleurtjes op het strand zien! en zo groot over het hele strand, heb nog nooit zoiets gezien! Echt leuk om mee te maken, ook allemaal fireshows op het strand, vuurwerk en professionals die bodypainten! Ik was er met een grote groep van het vrijwilligerswerk, veel mensen zijn deze kant op gegaan om het feest is een keer echt mee te maken! Dus dat was ook heel erg leuk om hen allemaal weer even te zien!

Vrijdag ga ik weer door naar een ander eiland Koh Samui dat ligt naast Koh Phangnan, is kijken wat daar te beleven is!
Sinds gisteren mocht ik ook eindelijk stoppen met de antibiotica voor de hondenbeet dus dat is ook erg fijn, en nog maar 2 prikken te gaan!
en jullie mogen ook lekker jaloers worden (shaline jij vooral) want bruin word ik hier zeker, menn, schrik er zelf van als ik in de spiegel kijk! ben nog nooit zo bruin geweest! en dan heb ik nog zo anderhalve maand om te bruinen! Haha, dus be warned, uiteindelijk ben ik een negertje met blond haar!
En voor de mensen die het nog niet wisten, ik heb eindelijk mijn turquoise ringetje! Jipjee!

Groetjes, knuffels, liefs!
Yanick

  • 08 Februari 2012 - 11:52

    Lotje:

    Haha yan. Klinkt allenaal heel goed! Vooral die seksshow, echt iets voor jou! Veel plezier nog xx

  • 08 Februari 2012 - 15:05

    Shaline:

    Haha wat fijn dat vooral ik jaloers mag zijn op jouw bruine huidje!:) Maar ben ik zeker kan ik je vertellen! Wat kan je leuk schrijven meid! lees het steeds met een grote lach op me gezicht! Ben je ook gebodypaint van de week? Dikke knuffel!

  • 08 Februari 2012 - 15:47

    Mams:

    dag lief, wat heb je alles weer mooi geschreven, ben inmiddels wel heel benieuwd naar je ringetje! Pas weer goed op jezelf straks onderweg! groetjes, knuffels en liefs terug

  • 08 Februari 2012 - 22:40

    Cora:

    Wat fijn yanick dat je het zo leuk hebt daar, al geloof ik dat je hier het geweldige mooie winter weer
    Mist, de meertjes zijn bevroren, de schaatsen op de mat, elke dag wordt er op de vinkenplas
    flink geschaats, er is zelfs een heuse sneeuwschuiver op het ijs. In het weekend staat koek en zopie er en is het geweldig druk, s, avonds wordt er door de oudere jeugd flink geijshocked. De Elfstedentocht gaat nog niet door maar..... mis. Volgende week wel. Veel plezier daar. Geniet er maar lekker van. Groetjes van je buurtjes

  • 09 Februari 2012 - 11:36

    Henk&Gerdien:

    Ach meidje toch, een sexshow............geweldig wat een belevenissen maken jullie daar mee. Ik begrijp uit je verhalen dat de afstanden erg groot zijn, wij vinden Dalfsen-Muiderberg al ver, waar hebben we het over.
    Heerlijk dat je zo bij kleurt, heb je geen last van verbranden daar?
    We wensen je nog een heerlijke tijd toe, pas goed op jezelf enne..........ga niet meer naar sexshows.
    Liefs uit Dalfsen

  • 14 Februari 2012 - 17:18

    Annerieke:

    Ennn helemaal in de gloria met je turquoise ring?
    Ik ben jaloers op je bruine huidje. Als je terug bent ben je vast een neger tussen alle bleekscheten hier. Hoe verloopt de reis verder in je eentje? Lijkt me wel echt spannend joh, want je bent helemaal op jezelf aangewezen..

    liefs,
    Annerieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2012

Going home ..

19 Maart 2012

Sun, beach, just holiday!

06 Maart 2012

Real culture

26 Februari 2012

The north of Thailand

16 Februari 2012

bad time & the greatest time!
Yanick

Actief sinds 30 Sept. 2011
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 28370

Voorgaande reizen:

06 Januari 2012 - 29 Maart 2012

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: